Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności określoną w regulaminie.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce OK

Praca w zespole

HomeOffice360 od samego początku jest narzędziem wspierającym pracę zespołową. Będąc freelancerem współpracujesz z wieloma klientami i podwykonawcami a wykorzystanie odpowiednich narzędzi do pracy zdalnej znacząco poprawia efektywność. Będąc właścicielem firmy możesz dodać do zespołu wszystkich swoich pracowników.

Zarządzanie członkami zespołu

Jako właściciel konta możesz zapraszać do zespołu nowych członków. Po wpisaniu adresu e-mail oraz wybraniu roli, jaką nowy użytkownik będzie pełnił w zespole, wysyłana jest do niego wiadomość e-mail z zaproszeniem oraz linkiem, w który należy kliknąć. Nowy użytkownik będzie mieć ograniczony dostęp do konta, uzależniony od wybranej roli.

Bez dodatkowych kosztów możesz zaprosić do zespołu dwie dodatkowe osoby. Jeżeli Twój zespół liczy więcej niż 3 osoby będziesz musiał dopłacić za każdego dodatkowego użytkownika.

 

Dostęp do wielu kont

HomeOffice360 umożliwia dostęp do kilku kont jednemu użytkownikowi bez konieczności wylogowania się (Single Sign On).

W praktyce nierzadko zdarza się, że przedsiębiorca jest zaangażowany w kilka różnych przedsięwzięć. Np. prowadzi własną działalność a oprócz tego jest wspólnikiem w spółce. Innym przykładem jest sytuacja, w której prowadzi własną działalność a oprócz tego ma dostęp do innego konta (np. zleceniodawcy) z ograniczonymi uprawnieniami.

Jeśli masz dostęp do kilku kont to po najechaniu na swój profil użytkownika na górnej belce zobaczysz nazwy wszystkich kont, do których masz uprawnienia.

Aby utworzyć nowe konto przejdź do Mój profil -> Konta i kliknij na Utwórz nowe konto.