Moduł Finanse służy do planowania przychodów i kosztów w firmie. Umożliwia kategoryzowanie transakcji, generowanie raportów, wysyłanie przypomnień o nadchodzących płatnościach oraz oznaczanie transakcji jako zapłaconych.
W zakładce Koszty wprowadzasz wszystkie firmowe wydatki – zarówno koszty stałe jak i wydatki jednorazowe. Raz wprowadzone koszty stałe będą automatycznie powtarzane w kolejnych miesiącach. Kliknięcie na checkbox znajdujący się na liście powoduje oznaczenie kosztu jako zapłaconego. Pełna lista funkcjonalności obejmuje:
W zakładce Przychody wprowadzasz zarówno przychody cykliczne jak i te jednorazowe. Raz wprowadzone przychody cykliczne będą automatycznie powtarzane w kolejnych miesiącach. Kliknięcie na checkbox znajdujący się na liście powoduje oznaczenie przychodu jako zapłaconego. Pełna lista funkcjonalności obejmuje:
Zakładka Cashflow pełni funkcję interaktywnego wyciągu z rachunku, który można w każdej chwili edytować dodając nowe przychody lub koszty, oznaczając transakcje jako zapłacone oraz zmieniając datę płatności metodą przeciągnij i upuść. Dla każdego konta możesz ustawić saldo początkowe zgodnie z rzeczywistym stanem na rachunku bankowym dzięki czemu dane w serwisie HomeOffice360 będą się pokrywać z danymi na koncie. Pełna lista funkcjonalności obejmuje:
Zakładka Raporty udostępnia zagregowane dane za wybrany okres czasu, prezentowane w formie wykresów oraz list. Serwis HomeOffice360 udostępnia następujące typy raportów: